Endoline Machinery

۹ بازديد

براي اولين بار Endoline Machinery قرار است خطوط مونتاژ بسته بندي كامل را با سيستم هاي روباتيك انتخاب و مكان به عنوان بخشي از مشاركت با ABB راه اندازي كند.
ربات ABB بخشي جدايي ناپذير از ماژول بسته بندي جديد را تشكيل مي دهد و در يك سيستم نوار نقاله اندولاين ساخته مي شود. نوار نقاله از يك نصب كننده كيس با سرعت بالا و به داخل كيس سيلر تغذيه مي كند - نوع اين دستگاه هاي اندولاين بر اساس نيازهاي فردي هر مشتري تعيين مي شود - كه تنوع اين پروژه را برجسته مي كند. مهندسان خود Endoline Machinery ربات را برنامه ريزي خواهند كرد.
در نمايشگاه آينده PPMA Show Endoline خط جديد را با استفاده از ربات ABB IRB1600 به نمايش مي گذارد - كه حداكثر خروجي را از يك ردپاي كوچكتر ارائه مي دهد.
اين حركت hmiبه سمت رباتيك به دنبال افزايش 300 درصدي تقاضا براي ربات‌هاي صنعتي در بخش غذا و نوشيدني بريتانيا طي سه سال گذشته صورت گرفت. با اين حال، اين افزايش هنوز به طور قابل توجهي از همتايان اين صنعت در سراسر اروپا، به ويژه آلمان و سوئد، عقب تر است، كه داراي نرخ 240 ربات در هر 10000 كارگر هستند - در مقايسه با 52 ربات در بريتانيا به ازاي هر 10000 كارگر. اين امر به ويژه براي اندولاين كه در حال حاضر فروش بين المللي را هدايت مي كند و شاهد افزايش 30 درصدي صادرات در يك دوره 12 ماهه بوده است، بسيار مهم است.
آلن ييتس، مدير عامل شركت اندولاين ماشيني، مي‌گويد: «خوشحاليم كه بخشي از شبكه شركاي رباتيك ABB هستيم. با شبكه دفاتر جهاني آنها، ما مشتاقانه منتظر همكاري با آنها براي حمايت از فعاليت هاي جهاني خود به ويژه در چين هستيم، جايي كه ما در حال افتتاح يك واحد توليد ماهواره هستيم.
علاوه بر اين، اندولاين Case Erector پرسرعت جديد خود را نيز روانه بازار كرده است، كه به صورت نوار يا مدل چسب در دسترس است و تا سرعت 25 قاب در دقيقه كار مي كند كه 12 درصد افزايش يافته است. افزايش سرعت به دليل گنجاندن يك سيستم درايو سروو قابل برنامه ريزي است كه با اجازه دادن به شتاب فوري و توقف كيس ها در طول فرآيند نصب، انعطاف پذيري بيشتري را ممكن مي سازد. يتس مي‌گويد: «ما دائماً به دنبال نوآورانه‌ترين فناوري هستيم تا اطمينان حاصل كنيم كه دستگاه‌هاي ما از بالاترين استاندارد برخوردار است زيرا بسياري از مشتريان ما تنظيمات سرعت و كارايي بالاتري را براي خطوط بسته‌بندي خود درخواست مي‌كنند.»

درايوهاي سرعت متغير سال‌هاست كه وجود داشته‌اند، اما همچنان در حال پيشرفت هستند و كاربردهاي جديدي در تمام بخش‌هاي صنعت پيدا مي‌كنند. مت هندلي، مدير محصول ميتسوبيشي الكتريك براي درايوها و ولتاژ پايين، دكمه‌هاي داغ فعلي را براي درايوها در نظر مي‌گيرد.
امروزه سه موضوع مهم براي درايوها انرژي، انرژي و انرژي است. پس از آن مي‌توانيد سيستم‌هاي درايوهاي مستقل، درايوهاي شبكه و سرووها و ادغام ايمني در درايوها را به همان اندازه فهرست كنيد.
چندين سال پيش، دولت‌ها سرانجام متوجه اين واقعيت شدند كه انتشار كربن در حال بحراني شدن است و به دنبال تشويق مصرف‌كنندگان انرژي به جستجوي راه‌هايي براي كاهش تقاضاي برق خود بودند. ابزاري كه براي اين كار استفاده مي كنند اساساً ماليات است. جزئيات از كشوري به كشور ديگر متفاوت است، اما سازمان‌هايي كه مصرف خود را كاهش مي‌دهند، مي‌خواهند مقادير قابل توجهي پول پس‌انداز كنند.
درايوها در صرفه جويي در انرژي فوق العاده هستند. اگر سرعت يك موتور را كاهش دهيد، در اكثر كاربردهاي پمپ و فن مي‌توان انرژي را متناسب با مربع يا مكعب (بسته به كاربرد) كاهش ذخيره كرد. ممكن است در يك برنامه خاص هرگز به سرعت و قدرت كامل نياز نداشته باشيد، بنابراين يك درايو مي تواند خروجي را به سطح بهينه پايين تري كاهش دهد.
در برنامه هاي ديگر ممكن است به سرعت كامل نياز داشته باشيد، اما نه هميشه. گاهي اوقات نيم سرعت مناسب است، در حالي كه در زمان هاي ديگر سرعت hmi  يك چهارم كافي است. مي‌توانيد يك درايو را تنظيم كنيد تا اين نوع خروجي متغير را، چه روي يك تايمر يا به عنوان پاسخي به ورودي‌هاي حسگر بي‌درنگ، ارائه دهد.
و البته در برخي از كاربردها ممكن است امكان توقف كامل موتور براي مدت زمان قابل توجهي وجود داشته باشد. پس انداز هايي مانند آن به زودي افزايش مي يابد.
يكي ديگر از راه‌هاي صرفه‌جويي در مصرف انرژي كه محبوبيت بيشتري پيدا مي‌كند، استفاده از درايو براي توليد مجدد برق است كه در غير اين صورت هدر مي‌رفت. اكثر برنامه ها داراي مراحل كاهش سرعت در چرخه وظيفه خود هستند - يعني انرژي جنبشي از بار متحرك حذف مي شود. به طور سنتي اين به سادگي از بين مي رود، شايد از طريق مقاومت هاي ترمز يا ترمز مكانيكي. با اين حال، يك درايو مي تواند اين انرژي را جذب كند و آن را به برق برگرداند، كه اغلب منجر به صرفه جويي قابل توجهي در انرژي خالص مي شود.
در صورتي كه نوار نقاله در سراشيبي حركت كند، جريان هوا يا آب كاهش يابد يا بار كاهش يابد، بازسازي امكان‌پذير است.
تخمين زده مي شود كه حدود 66 درصد از كل برق صنعتي توليد شده براي راه اندازي موتورها استفاده مي شود كه معادل حدود 25 درصد از كل مصرف بريتانيا است. درصد زيادي از اين موتورها كه در آنها سرعت يا بار قابل تغيير است، هنوز به درايوهاي سرعت متغير مجهز نشده اند. بنابراين پتانسيل درايوها براي كمك به كاهش كربن بسيار زياد است.
اما بايد به كارايي موتورها نيز توجه كنيم. در ظاهر، موتورها بسيار كارآمد هستند، اما كمي عميق تر مي شوند و چندين مشكل آشكار مي شوند. بسياري از موتورها براي كاري كه انجام مي‌دهند، بزرگ‌تر هستند. تعويض آنها با يك كوچكتر باعث صرفه جويي ثابت در مصرف انرژي مي شود - و مي توان از يك درايو براي "تقويت" خروجي براي بخش هايي از چرخه كاري كه به نيروي اضافي نياز است استفاده كرد. موتورهاي القايي موتورهاي كار صنعت هستند، اما در بسياري از موارد جابجايي به موتورهاي آهنرباي دائمي سود بسيار خوبي را به همراه خواهد داشت و دوباره يك درايو مصرف انرژي را بهينه مي‌كند.
شبكه و حركت دقيق
توليد قطعات گسسته، كنترل فرآيند، مديريت ساختمان... تقريباً هر سيستم فني كه مي توانيد نام ببريد هوشمندتر مي شود. بخش هاي مختلف سيستم براي بهينه سازي عملكرد كلي با يكديگر ارتباط برقرار مي كنند.
اين امر مستلزم آن است كه دستگاه‌هاي جداگانه، مانند درايوها، PLCها، HMIها و حسگرها بتوانند داده‌ها را ارسال و دريافت كنند - و به طور هوشمند بر روي آن عمل كنند. به عنوان مثال، درايوهاي مدرن مي توانند سيگنال دما را دريافت كنند و سرعت يك فن تهويه يا پمپ آب را بر اين اساس با استفاده از كنترلرهاي داخلي PID تنظيم كنند. درايوهاي ديگر ممكن است با شمارنده يا تايمر براي كنترل توليد قطعات كار كنند. يك آشكارساز حركت در سيستم امنيتي يك ساختمان مي‌تواند با يك درايو براي بستن دريچه، كم كردن تهويه مطبوع، باز كردن دروازه پارك خودرو و غيره كار كند.
درايوهاي مدرن سطوح بالاتري از كنترل شفت موتور را ارائه مي دهند و اين امر به ويژه هنگامي كه در برنامه هاي كنترل حركت استفاده مي شود مهم است. يك مثال خوب از اين زماني است كه آنها با درايوهاي سروو روي شبكه هاي فيبر نوري تخصصي با سرعت بالا مانند SSCNet به هم متصل مي شوند. سرووها محورهاي با دقت بالا را در hmi  سيستم كنترل مي كنند و با درايوهاي اينورتر در محورهاي عمومي ارتباط برقرار مي كنند تا عملكرد كلي سيستم را بهبود بخشند. شايان ذكر است كه يك درايو درجه يك مي تواند عملكرد ديناميكي موتور صنعتي را تا نزديك به قابليت سروو افزايش دهد، بنابراين براي محورهايي كه به دقت بيشتري نياز است مناسب است.
سيستم هاي درايو مستقل
يك روند بسيار جالب در مهندسي درايوها، ظهور سيستم هاي مستقل است. صنعت آب، ساير تاسيسات، كشاورزي، نظارت بر محيط زيست، امنيت و بسياري از بخش‌هاي ديگر با اين واقعيت مشخص مي‌شوند كه اغلب دارايسيستم هايي كه از نظر فيزيكي از يكديگر دور هستند. تا چند سال پيش، حكمت پذيرفته شده اين بود كه اينها را تا حد امكان ساده نگه داريم.
با اين حال، نگرش ها در حال تغيير است كه تا حدي ناشي از تمايل به كاهش مصرف انرژي و تا حدودي نياز به بازجويي از راه دور است. درايوها نقش مهمي را در اين ارائه مجموعه اي از عملكردهاي "ادامه در حال اجرا" ايفا مي كنند و طراحان درايوها در حال مقابله با چالش توسعه سيستم هايي هستند كه مي توانند به صورت هوشمند اما بدون نظارت براي شايد ماه ها در يك زمان اجرا شوند.
ايمني يكپارچه
روند نهايي كه من مي خواهم در مورد آن بحث كنم ايمني است. همه ما دوست داريم در مورد آن ناله كنيم، اما حقيقت اين است كه زماني كه من به عنوان يك شاگرد شروع كردم (و اين چند وقت پيش نبود!)، ماشين‌ها مي‌توانند براي زندگي و اندام خطرناك باشند. شما بايد دائماً هوشيار باشيد، مراقب هر كارخانه يا ماشين آلاتي باشيد كه به آن نزديك مي‌شويد و آماده باشيد تا در صورت خراب شدن اوضاع، واكنش نشان دهيد.
حفاظ‌ها و موانع فيزيكي ايمني را بهبود مي‌بخشند، اما مي‌توانند عملكرد را به خطر بيندازند و فضاي ارزشمند زيادي را اشغال كنند.
تغييرات در دستورالعمل ماشين‌آلات به اين معناست كه طراحان ماشين‌آلات اكنون بايد سيستم‌هاي ايمني دقيق‌تري طراحي كنند و ارزيابي‌هاي عميق‌تري از ريسك را انجام دهند. درايوهاي اينورتر مي توانند يك جزء كليدي در يك ماشين باشند و بنابراين حركت سازندگان درايو براي تعبيه عملكرد ايمني در درايوهاي خود رشد كرده است. hmi  اگر ماشين دوباره طراحي شود، اين عملكرد ايمني به همان اندازه مهم است. ويژگي‌هاي ايمني تعبيه‌شده به اين معني است كه مي‌توان قطعات را كاهش داد و بنابراين هزينه‌هاي كلي ساخت دستگاه را كاهش داد.
من در بيشتر دوران حرفه‌اي خود با درايوها كار كرده‌ام، و قابليت‌هاي دائمي در حال توسعه آنها به اين معني است كه من هنوز مجذوب آنها هستم و شگفت‌زده هستم.
برگزارکنندگان Hannover Messe بیانیه‌ای صادر کرده‌اند که با توجه به وضعیت فعلی پیرامون کووید، Deutsche Messe AG نمایشگاه تجاری پیشرو در جهان برای فناوری صنعتی را از 30 می تا 2 ژوئن برگزار خواهد کرد. تاریخ جدید امنیت برنامه ریزی را برای غرفه داران و بازدیدکنندگان فراهم می کند.

این نمایش در ابتدا برای ماه آوریل برنامه ریزی شده بود.

با توجه به تداوم بروز بالا در آلمان و بسیاری از کشورهای همسایه، ما به همراه غرفه داران خود تصمیم گرفتیم که HANNOVER MESSE را تغییر دهیم. سال گذشته نشان داد که ماه های تابستان برای رویدادهای مهم در طول این بیماری همه گیر بهترین است. در حال حاضر نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم که آیا وضعیت کووید تا آوریل بهتر خواهد شد، بنابراین تاریخ جدید به مشتریان ما بیشترین امنیت برنامه‌ریزی ممکن را ارائه می‌دهد تا بتوانند نوآوری‌های خود را در مهم‌ترین نمایشگاه تجاری جهان ارائه کنند.» مدیرعامل Deutsche Messe AG.

در آغاز ژوئن 2022، HANNOVER MESSE اولین رویداد بزرگ صنعتی جهان خواهد بود. تمرکز آن بر دیجیتالی شدن و پایداری، رویکردهای نوآورانه و کارآمد برای تولید و حفاظت از آب و هوا را تحریک خواهد کرد.

نمایشگاه امسال با توجه به تقویم کامل رویدادهای مرکز نمایشگاه هانوفر در ماه ژوئن، چهار روز ادامه دارد. در سال 2023، HANNOVER MESSE پنج روزه عادی خود را از سر خواهد گرفت
برنامه در آوریل

درست است که HANNOVER MESSE را به تاریخ دیگری موکول کنیم و اجازه دهیم نرخ واکسیناسیون افزایش یابد، که به نفع غرفه داران و بازدیدکنندگان نمایشگاه است. تاریخ بعدی همچنین احتمال مخاطبان بزرگتر را در سطح ملی و بین المللی افزایش می دهد که به نفع همه است. Thilo Brodtmann، مدیر کل VDMA می گوید: بخش مهندسی مکانیک و کارخانه خود را در هانوفر به عنوان یک توانمند کننده فناوری حفاظت از آب و هوا و دیجیتالی کردن و همچنین ارائه دهنده و استفاده کننده از فناوری های پیشرفته برای تولید شبکه ای و هوشمند معرفی خواهد کرد.

"HANNOVER MESSE مهمترین نمایشگاه صنعتی جهان برای شرکت های ما است، بنابراین تاریخ جدید با توجه به شرایط فعلی صحیح است. ما متقاعد شده‌ایم که در تابستان به مخاطبان بیشتری علاقه‌مند به Industry 4.0 و سهم آن در پایداری خواهیم رسید. با نوآوری‌های ما در اتوماسیون، دیجیتالی‌سازی، برق‌سازی و بهره‌وری انرژی، صنعت برق و دیجیتال، انتقال صنعتی را به یک اقتصاد دایره‌ای خنثی از آب و هوا هدایت می‌کند. ما می خواهیم به گسترده ترین مخاطبان ممکن نشان دهیم که این چیست
مسیر می تواند شبیه این باشد، زیرا ما تنها در صورتی می توانیم بر این چالش مسلط شویم که با هم کار کنیم. ولفگانگ وبر، رئیس هیئت مدیره ZVEI می گوید: HANNOVER MESSE محیطی عالی برای این کار ارائه می دهد.